AMS

Jahapp, idag va man då på arbetsförmedlingen. Det var lite läskigt. Massor av blanketter, papper, vuxna människor med dålig andedräkt, och ja, kalabalik. Det var ju fullt med folk också. Kändes som om typ hela Göteborg var där och sökte jobb. Menmen, ångrar ju att jag inte skaffat jobb tidigare. *Suck*. Då hade jag ju slupit allt krångel. Ska söka A-Kassa och sitta hemma hela dagarna X)

Hard Dance Mania 10 tankades ner idag. Underbart. Äntligen lite fräsch trance till mobilen.

Åker till Lysestrand imorgon. Då blir det ingen uppdatering av bloggen. Får se om jag orkar på söndag när jag kommer hem. Men idag är det i alla fall midsommarfirande på UG. Ska bli himla roligt faktiskt! Få träffa gänget igen :)

Ha d gött allesammans!


Dagens låt: Dave202 - Let You Go

Kommentarer
Postat av: Mrado

We want moore!

2007-07-15 @ 19:53:49
Postat av: JW

sätt igång och skriv för böfvelen

2007-07-22 @ 13:42:31
Postat av: Anonym

Men vad har hänt?! Ska du bara sluta lägga ut dikter så där? Sätt igång och skriv igen!

2007-07-26 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0