FY FAAN VA JAG E BRAAAAA!

Nu är det slut. Ingen mer skola. Helt sjukt. Fattar det inte. SItter här med min Budafok å tänker. Det har vart sköj med skola ändå. Men seriöst, det e fan slut, å jag ska ALDRIG gå upp kl 7:45 för att ta bussen en timme senare. (iaf inte på ett bra tag!) Risken e la att det blir tråkigt i längden. Då blire MCD FTW! XD Aja, ska ner å fixa inför den stundande bjudningen (festen).

Har ju inte skrivit på ett tag -.- Lat e man, men nu skriver jag iaf. Så alla wajners kan lägga ner ;)


FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTÖN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTÖÖN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDÄNTÖÖÖÖÖÖÖN... FY FAAN VA JAG E BRAAA! FYFAAAN VA JAG E BRAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0