Deadline

Det ordet man hoppas på att få slippa för resten av sitt liv. Deadline. Smaka på ordet. Dead Line. Det gör att livet på skolan är lite extra stressigt. Datorhaveri är tydligen något som förföljer mig. Datorn dog när jag satt på bilddagboken.se och spanade bilder. Tur att mitt arbete var sparat. Jag sparar var 5:e minut ungefär X) Ända sedan min projektrapport försvann, och jag fick sitta uppe till 3 och skriva en sprillans ny (som förövrigt tydligen inte alls vad den borde vara, enligt min handledare), vilket gjorde mig rätt less. Fan att prylar inte ska funka som de ska när man som mest behöver dem. Funderar på ett liv i celibat från elektronik. Vilket jag själv vet att jag aldrig kommer att klara. Haha, jag är allt bra naiv :P

Dikt idag? Mja, får se. Är väl inte på humör tror jag.

Tandläkaren OCH projektredovsiningar imorrn. Döh, jag vill inte leeevaaa! Bajstråkigt, båda två. Aja, får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0