Förberedelser

Idag är det BAL! Herregud! Från 19:30 till 3:00. Hur ska jag palla det? En herrans massa timmar i en i och för sig rätt bekväm kostym. Ska bli intressant :) Va och köpte skor igår i alla fall. Hoppas inte kostymen luktar lika skumt som i lördags :S Isåfall får jag hänga Wunderbaums i armhålorna X) Åh, Emmelie kommer vara så himla tillsnyggad också :D Sällan man ser henne så uppklädd som hon ska vara idag. Längtar =)

Vad händer när jag kommer hem då? Emmelie vill att jag sover över (vilket jag självklart ska göra), och min bror vill att jag ska komma hem och tälta med han och hans kompisar. Tjena, jag kommer vara hemma typ halv 4. Hur kul kan det då vara att lägga sig i ett svettigt tält och möla chips? Näe, jag ska krypa ner i Emmelies varma säng.

Imorgon är det konfirmander dock, så Emm kommer säkert bli sur för att jag måste hem tidigt. Menmen, vad ska man göra då? :/

Fan, den där cheez ballz påsen stirrade på mig så himla inbjudande... *knorr*... Magen är sugen... Ni vet hur detta kommer sluta ^^

Dagens låt: Fatboy Slim - Rockafella Skank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0