Post-Konfirmationsfeber!

Herregud, jag inser att jag inte har något att göra på tisdag! Det är hemskt. Ända sen skolan började har det vart konfirmander på tisdagar. Nu är det liksom slut. Fan, jag hatar verkligen att det är slut! Det var så himla roligt, tiden vi hade. Och igår gjorde det inte bättre. Fan va kul vi hade! :D Får bli snart igen.

Idag var det också konfirmander. Handbollskonfirmander. Positivt var att Stina, en av dem, tyckte att det blivit roligare. Det tycker jag med att det blivit.

Dagens kommentar, av Sophia: Aaaaj, du kör ju upp den i röven på mig! Den är ju hur långt in som helst!
L-O-L

Shadow of the day e ju schöön =)

Fan, konfakonfakonfakonfakonfakonfakonfa!!!

Åsså bal på torsdag, å jag kan inte dansa :( Får la se hur det går ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjena sebbe, kul att du också har en blogg:D
Har ni redan bal`?? våran är inte förrän 8 juni

2007-05-16 @ 16:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0