Lunchen



En bild från lunchen idag. Satte mig ner vid älven och åt en kycklingburgare.
Samtidigt funderade jag på vad jag ska ta mig till med vissa saker i mitt liv.
Jag känner att jag behöver göra mig fri från vad som bekymrar mig.
Det är inte kul att varje dag gå runt och må smått dåligt över att man inte är så lycklig som man fakltiskt kan bli.
Jag vill inte på något sätt såra någon, men ibland måste man vara egoistisk.
Det funkar inte att det känns bra för endast en person.

Pain and glory, hand in hand.
A sacrifice, that I just priced.

Kommentarer
Postat av: Ludde

Så sant,så sant. Att två meningar kan ha så rätt!

2007-10-07 @ 12:11:15
Postat av: Anonym

Följ ditt hjärta så kan det inte bli fel. Undvik att såra någon, men det går inte alltid. Det är då känslan i ditt hjärta är så viktig. Var ärlig mot dej själv, då blir du det automatiskt mot andra.

2007-10-08 @ 07:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0