På Jobbet!

Halloj! Nu sitter jag på jobbet. Har rast till kvart över 11. Tänkte jag skulle ta å skriva lite här då.

JAG ÄR HUNGRIG! Kan dock inte äta, eftersom mina tänder är ommöblerade. Var hos tandläkaren igår och drog åt tandställningen. Mindre kul. Menmen, man ska inte klaga ^^

Jag jobbar numera på Telia Kundtjänst, för de som är intresserade av att veta. Det är än så länge väldigt stimulerande (har nästan lyckats somna 2ggr). Än så länge är det "bara" utbildning, men det är prov imorrn, sen praktik, sen börjar allvaret!

Dagens låt: Äh! Den kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej hjärtat, fler dikter! Tycker det är så skoj att kolla din blogg och se hur du mår via din poesi.

2007-09-11 @ 01:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0